טקסט לוידאו- VEED IO

מאוד מאוד מגניב, עשוי היטב. גם מהיר וגם גמיש ומאפשר עריכה עד לפרטים הקטנים. יכולות מסוימות דורשות מנוי בתשלום, אבל אפשר בהחלט לעבוד גם בלעדיהן.
הממשק נוח ונותן הרגשה מוכרת תוך זמן קצר, יש תמיכה מסוימת בעברית.
VEED IO מייצר סרטון ממשפט כתוב לפי הנושא שביקשנו. טקסט לוידאו. בשניות הוא מייצר תסריט, מקריין אותו כולל כתוביות, מוסיף אודיו וכמובן – מחבר קטעי וידאו קצרים שקשורים לנושא. אפשר לייצא את התוצר – עם סימן מים. היצירה האוטומטית מהירה מאוד, ותוך כמה שניות אפשר לצפות בתוצר, ולפתוח אותו בעורך הוידאו המושקע שלהם. אפשר לשנות את הסדר של קטעי הוידאו, לקצר ולהאריך קטעים, וכמובן להסיר חלקים מיותרים. 
אפשר להוריד למחשב קטע נבחר, ולהעלות אותו מחדש להרכבה בתוך סרטון אחר. 
קריינות – אפשר לתרגם בעזרת AI את הקריינות לעברית, יש 5 דקות חינם בחודש. מוזר – הקריינות והכתוביות מתורגמים בנפרד, אז נדרשת עריכה (או שמסתירים את הכתוביות). את הקריינות עצמה קשה יותר לערוך, ויש בה לא מעט שגיאות ממה שראיתי… אפשר להקליט בעצמנו, מה שנקרא voice over. 
יכולות עריכה של קטעי הוידאו: אפשר לשנות מהירות (בין X2 לX0.5). אפשר להוסיף אנימציה לקטעי הוידאו – מומלץ מאוד. שום פנימה או תנועה גורמת לסרטון כולו להיות דינמי ולתפוס את העין. יש יכולות רבות מאחורי מסך תשלום, אבל למשל הסרת רקע (מסך ירוק) היא חינם.
אפשר לקבוע שקיפות לסרטונים, וכך לשלב שכבות.
אפשר להוסיף בקלות אלמנטים על גבי הסרטונים – צורות, אימוג’ים, גיף, קליפארט, ואפילו צורה חופשית שאפשר להנפיש (WIPE) כך שתצטייר בהדרגה על גבי המסך (מהיר למדי. האטה של זה דורשת מנוי). הציור החופשי הזה נחמד אם רוצים להסביר תרשים למשל.
בין קטעי הוידאו אפשר להוסיף מעברונים, ולהקליט את עצמנו – מצלמה, מסך או שילובים.
אפשר להוסיף טקסט מונפש בכל מקום, וכך ליצור מראה של שידור טלוויזיה. הטקסט תומך בעברית – אפילו שומר על הסדר מימין לשמאל! – וניתן לבחור בכמה גופנים בודדים שתומכים בעברית. נראה שההנפשות של הטקסט לא פועלות בעברית, כך שהאפקט לא נשאר כשמתרגמים לעברית.
טקסט לוידאו- VEED IO 1
יש לא מעט יכולות נוספות שעוד לא חקרתי. כלי שווה חקירה – תהנו!

שתפו מישהו שיכול ליהנות מזה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אפשר בכיף להשאיר תגובה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוזמנים לעקוב: 

אולי יעניין אותך גם

ביוטיוב

הרשמה לתפוצה

שולחת רק דברים ששווים את הזמן שלך בעיני. בוודאי לא מעבירה לאף אחד

צור קשר

בטח יש לך משהו מעניין לומר

לצרף אותך לתפוצה?

נשתדל שיהיה מעניין ושווה

דילוג לתוכן