ארגז חול למורים – מתיידדים עם קלאסרום
בביקורים האחרונים שלי בבתי ספר, שמתי לב לפער בין כמה ברור שסביבת ענן נחוצה כדי לפתח אוריינות דיגיטלית, וכדי להתנהל בנוחות עם למידה חדשנית ומעודכנת.
בביקורים האחרונים שלי בבתי ספר, שמתי לב לפער בין כמה ברור שסביבת ענן נחוצה כדי לפתח אוריינות דיגיטלית, וכדי להתנהל בנוחות עם למידה חדשנית ומעודכנת.
מאוד מאוד מגניב, עשוי היטב. גם מהיר וגם גמיש ומאפשר עריכה עד לפרטים הקטנים. יכולות מסוימות דורשות מנוי בתשלום, אבל אפשר בהחלט לעבוד גם בלעדיהן.
קודם כל אמרתי לה לא. יש אנשים שמתמחים בAI המתקדמת יותר, אני – מתעסקת בבינה מלאכותית ידידותית ופשוטה למורים, חינמית, ואיך להוציא ממנה מקסימום. נתתי
צורך > חיפוש > חקירה > בנייה > התנסות > שילוב בארגז הכלים > תוכן מתאים בשלמות לכלי. אני רוצה לספר על תהליך היכרות עם
בשבתון השנה הכנתי פרויקט, סט של 18 משחקים לרכישת קריאה באנגלית. בעוד שבוע יש לי יומולדת. מהסוג העגול, 🎁 ואני חולמת להגיע אל 10,000 ילדים
ניכנס אל צ'אט בינה מלאכותית, מומלץ – קלוד (דובר עברית, מבין עניין, בהשוואה לאחרים – נותן מענה איכותי). נכתוב פרומפט ראשון: (רק להחליף את
יש מלא. אבל בחרתי כלי ממש מוצלח וממש לא מוכר – למרות שהוא לא חדש במיוחד. דרופבוקס היא חברה לאחסון בענן, ויש לה כלי נוסף – Dropbox Paper. זה כמו קובץ שיתופי אבל יפה ונקי בלי סרגלים בכלל ועם הרבה פונקציות מועילות. אני משתמשת בו כדי "לשפוך" את המחשבות שלי, לארגן רשימת משימות (ואפשר לגרור ולסדר אותן בצורה חמודה), לאסוף מדיה ולינקים. קצת קשה להסביר למה זה כל כך נוח עד שפשוט מתנסים.
שמחה שקפצתם לבקר.
אני חפציה, חולמת תקשוב (קצת מגזימה לפעמים). אמא לתשעה מקסימים, מחנכת ורכזת תקשוב. מאוד מתעניינת בשילוב תקשוב, טכנולוגיה וחדשנות – בהוראה שלי ובחינוך של הילדים. על המתח בין החסרונות והיתרונות של המסך, לעבוד בדרך המוכרת או לחפש דרכי קיצור? איך מטמיעים חדשנות במערכת מורכבת וגדולה?
הבלוג "חולמים תקשוב" נולד לפני כמה שנים כשראיתי שסביבתי הקרובה והאוהדת קצת מתקשה להכיל את החפירה האינסופית על טכנופוביה וטכנומאניה, על כלי תקשוב שהדליקו אותי וכולי.
עברתי לפרוק פה ובדף הפייסבוק שמלווה את הבלוג. עם הזמן הצטרפה הקבוצה "רכזים חולמים תקשוב", ואני אוספת לכאן כל מיני אוספים, "קסמים" ורעיונות שנוצרו אצלי עם הזמן.